dilluns, 5 de juliol del 2010

DONCS SÍ, EM PRESENTO.

A l’últim Plenari vaig fer pública la meva intenció de presentar-me a les eleccions primàries d’ICV a cap de llista a les eleccions municipals de 2011.

Com ja sabeu sóc regidor des de 2007 i portaveu des de finals de 2009 i us he de dir que he après molt d’aquests 3 anys i que m’he sentit molt a gust en el paper de portaveu. Un paper difícil d’interpretar després del llistó alt, molt alt, que ha deixat el Xavier Boix.

En qualsevol cas, em presento a les eleccions primàries amb l’objectiu d'impulsar un canvi que faci possible la realització de polítiques d’esquerres a Sant Cugat.

En aquests moments de desafecció política, avui més que mai, cal una altra manera de fer política. Més espontània, més natural, i poc gesticuladora. Una manera de fer política que a ICV sempre hem reclamat i la única que em sento còmode realitzant.En definitiva un canvi per apropar la política a la gent.

Entenc que el projecte polític d’ICV és el més adequat per liderar el canvi a Sant Cugat. Un projecte polític que vol un Sant Cugat amb responsabilitat de futur, que tingui en compte que el creixement no pot ser il·limitat, un Sant Cugat just i solidari, verd i sostenible. Som la força política que, amb les nostres propostes, podem ser centrals a Sant Cugat, un paper que hem demostrant liderant l'oposició municipal els últims tres anys. I tenim una organització capaç de fer un gran esforç d'obertura, com estem fent en el procés “Repensem Sant Cugat” elaborant un programa de forma participativa i sumant noves sinèrgies.

Em presento perquè estic fart que la gent jove marxi de Sant Cugat amb un parc d’habitatges buits brutal, fart que es generin necessitats d’una mala planificació (ESADE-Ronda Sud), fart que s’ofegui al petit comerç i de veure com som la ciutat que fa més despesa d’aigua de tota l’Àrea metropolitana, i que a sobre ens en vanagloriem.... Estic cansat d’una oferta cultural elitista i d’una gestió pública que amaga postulats neoliberals.

Sabeu que no sóc amant dels grans discursos i els que em coneixen saben que vaig al gra. Si voleu que sigui jo el vostre cap de llista us demano el vostre suport i la vostra confiança per liderar el canvi a Sant Cugat.

Estic convençut que amb el canvi ningú serà més valent que nosaltres.

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats Joan! em sembla una bona idea!
    Ànims i Salut company

    ResponElimina
  2. Joan ets un "crack" es nota que vas nèixer a Sant Boi, que els teus gens porten una mica de rugbi i tot plegat et fa una persona noble i senzilla. Ànims i endavant.
    Apa!
    JM.

    ResponElimina